torsdag 20. mai 2010

Brud #1

Kompetansemål:

- Planlegge, gjennomføre og vurdere egne grunnleggende arbeid med ulike materialer.

- Lage å bruke arbeidsteknikker, skisser og annen visuell informasjon.

- Presentere og dokumentere produksjonsprossess og produkt, visuelt og verbalt og ved hjelp av digitale verktøy.



Sist uke prøvde jeg å lage en brudebukett uten stifte teknikk.
De ble ikke så førnøyd med denne. Den ble for høy til å holde den foran seg og den hadde passet pest som en sommerbukett i en vase.

Jeg gjorde den på ny, for å få den til å ligne på en brudebukett, jeg ble ikke så førnøyd med denne heller.

Jeg laget en liten dekorasjon som passen til buketten. Jeg surret brudeslør rundt en rund bit av oasis og satte blomster nedi oasisen. Så surret jeg et bånd rundt oasisien.




Jeg laget også en corsage. Birte er modell på bildet ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar